Det Røde Hus

- hele klubbens fællesskabshus

I hjertet af Hillerød Stadion ligger Hillerød Fodbolds fælleskabshus, også kaldt Det Røde Hus. Her holder klubbens samfundsansvarshold til, dvs. de møder op her, dyrker idræt i området omkring huset, og drikker kaffe og hygger bagefter i husets hyggelige lokaler. Desuden har de yngste fodboldhold deres grej liggende i materialerummet under Det Røde Hus, fordi de i sommerhalvåret træner på banerne omkring huset. Under den nye aktivitets- og fællesskabsterrasse, der er kommet til i sommeren 2023, er der også et materialerum med fodboldudstyr.

Huset kan bookes til sociale arrangementer, grillaftener, overnatninger m.m. af alle Hillerød Fodbolds hold. Det gøres HER.

I et lokale under Det Røde Hus har løbeklubben for voksne, Jog80, klublokaler.

Det Røde Hus' adresse er Ødamsvej 38, 3400 Hillerød.

Har du spørgsmål vedr. Det Røde Hus, så kontakt Hillerød Fodbold på: info@hilleroedfodbold.dk.