Jobbank

Vi leder efter en ny ungdomsudviklingstræner (deltid), head of coaching (deltid), målmandstræner samt træner til U19.

Hillerød Fodbold har ca. 1.000 medlemmer og har oplevet stor vækst – både på drenge- og pigesiden – igennem de seneste år. Vi er netop blevet DBU Børneklub. Vi vil give alle medlemmer, uanset fodboldmæssige kompetencer, muligheden for at få forløst deres potentiale og kunne udvikle sig i et trygt og inspirerende miljø. Vi har spillere på mange forskellige niveauer, og vi ønsker en person, der kan bidrage til, at vores medlemmer fortsat er glade for at spille i Hillerød Fodbold.

Læs mere om stillingerne her:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ungdomsudviklingstræner på deltid

Vores nuværende Ungdomsudviklingstræner har valgt at gå andre veje, og derfor søger vi en person, der hurtigst muligt kan varetage jobbet som Ungdomsudviklingstræner

Vores kommende Ungdomsudviklingstræner vil blandt andet få ansvaret for:
• Deltagelse i processen frem mod opnåelse af en stjerne i DBUs licenssystem, herunder auditering
• Overholdelse af principper for spillestil på U13 til U15
• Deltagelse i Sportsligt Udvalg
• Supervision og sparring af trænere på U13 til U15
• Ansvarlig for curriculum på U13-U15
• Sikring af kvalitet i træning i samarbejde med øvrige ansatte
• Dialog, samarbejde og sparring med talentchef, Head of Coaching og BU
• Udvikling af tilbud for de mest talentfulde spillere i samarbejde med Talentchef, Head of Coaching og BU
• Besvarelse af sportslige spørgsmål på U13-U15 1.-hold
• Sikre løbende sparring samt opfølgning med U13-U15 1.-holdstrænere
• Afholdelse af og deltagelse i trænermøder
• Deltagelse i forældremøder på årgangene
• Planlægning af og deltagelse i T+-træning, som er tilbud til de mest motiverede sammen med talentchef og Børneudviklingstræner
Stillingen er en deltidsstilling.

Det er vigtigt for os, at den kommende Ungdomsudviklingstræner kan leve op til vores fire værdier:
Ambition, Udvikling, Sammenhold og Tillid
Det betyder, at du skal være anerkendende og kan skabe begejstring hos både ansatte, medlemmer og frivillige. Du møder medlemmer og trænere med et smil.
Du har en fodboldfaglig viden – er minimum tilmeldt UEFA Youth B trænerkursus - og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver og vejledninger, fx DBUs licensmanual.

Hvis du synes, at ovenstående lyder interessant, så send dit CV og en kort ansøgning til os på dortemeldgaard76@icloud.com.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Deltidsstilling som Head of Coaching

Igennem de seneste år har vi prioriteret vores talentarbejde højt. Det betyder, at vi er i proces med at ansøge om DBU stjernelicens. Vi forventer, at stjernen opnås i foråret 2024, og derfor søger vi en Head of Coaching

Vores kommende Head of Coaching vil blandt andet få ansvaret for:

• Dialog med Hillerød Fodbold Elite i spørgsmål om transition
  • Deltagelse i Sportsligt Udvalg
  • Supervision og sparring af trænere på U17 og U19
  • Ansvarlig for curriculum på U17-U19
  • Sikring af kvalitet i træning i samarbejde med øvrige ansatte
  • Dialog og sparring med BU og UU

Stillingen er en deltidsstilling.

Det er vigtigt for os, at den kommende Head of Coaching kan leve op til vores fire værdier:

Ambition, Udvikling, Sammenhold og Tillid

Du har en fodboldfaglig viden – har minimum en gyldig UEFA B-licens - og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver og vejledninger, fx DBUs licensmanual.

Vi glæder os til at høre fra dig.

U19 cheftræner

Vi søger en cheftræner til vores U19. Vores kommende U19 Cheftræner vil blandt andet få ansvaret for:
• Den daglige ledelse af U19 1.-holdet
• Deltage i holdets aktiviteter
• Sikre, at spillerne bliver udviklet
• Arbejde i de systemer, som klubben stiller til rådighed
• Planlægge, udføre og evaluere den daglige træning
• Planlægge årshjul/aktivitetskalender for årgangen
• Individuel feedback til spillerne og løbende opfølgning
• Dialog med øvrig stab omkring årgangen
• Planlægning af og deltagelse i diverse møder omkring holdet/årgangen
• Deltagelse i trænermøder
• Planlægning og gennemførelse af spillersamtaler
• Dialog med Ungdomsudviklingstræneren
• Leve op til øvrige krav jf. DBUs stjernelicens

Det er vigtigt for os, at den kommende U19 Cheftræner kan leve op til vores fire værdier:
Ambition, Udvikling, Sammenhold og Tillid
Det betyder, at du skal være anerkendende og bidrage til at skabe begejstring hos medlemmerne.

Du skal minimum være tilmeldt DBU A-kursus

Vi glæder os til at høre fra dig.Vi glæder os til at høre fra dig.