Jobbank

Vi har fundet alle de kompetente trænere og medarbejdere, som vi har brug for p.t., og søger derfor ikke aktuelt at få besat specifikke stillinger - men har du har en fodboldmæssig baggrund og har lyst til at være med på holdet, så send os et par ord om dig selv, eller kontakt os for en snak om mulighederne. Så kan det være, at du bliver vores næste mand bag scenen.

Hillerød Fodbold har små 1.000 medlemmer og har oplevet stor vækst – både på drenge- og pigesiden – igennem de seneste år. I 2023 blev vi en DBU Børneklub.

Vi vil give alle medlemmer, uanset fodboldmæssige kompetencer, muligheden for at forløse deres potentiale og kunne udvikle sig i et trygt og inspirerende miljø. Vi har spillere på mange forskellige niveauer og vores trænere, medarbejdere og frivillige bidrager alle til, at vores medlemmer fortsat er glade for at spille i Hillerød Fodbold.

Igennem de seneste år har vi prioriteret vores talentarbejde højt. Det betyder, at vi er i proces med at ansøge om DBU stjernelicens.