Orangeriet - Hillerød Stadion

image Orangeriets kok byder alle velkommen indenfor til lækker mad og drikkevarer på Hillerød Stadion

Orangeriet er spiseriet i klubhuset på Hillerød Stadion. Her får du god, hjemmelavet mad. Der er altid et udvalg af forskellige retter, som fx dagens ret, burger, sandwich, salater, pastasalat, kage osv. – det hele kan købes som take-away eller til at sidde og nyde i klubhuset.

Orangeriet bruger de bedste råvarer og går ikke på kompromis med kvaliteten - her vægtes håndværket højest. De er kort sagt madnørder!

Er man tørstig, findes der også et stort og godt udvalg af drikkevarer, såsom forskellige øl, sodavand, vin, te og kaffe.

OBS! Skal man bruge en ramme øl eller sodavand til omklædningsrummet efter træning/kamp – så kig ind; vi har altid noget på køl!

Arrangementer/catering

Orangeriet er også den perfekte ramme for fællesspisning for klubbens hold og arrangementer som bryllup, konfirmation, foredrag, møder eller andre events, der kræver et stort, lyst lokale med fabelagtig udsigt og med plads til op til 100 spisende gæster.

Orangeriet tilbyder også mad ud af huset til fest og middage, samt smørrebrød og frokostordninger – kontakt dem for et godt tilbud!

Mandag-torsdag 16-20 (sidste madbestilling kl. 19).

Eksempel på sortiment

Forudbestil gerne take-away på Facebook eller på lindskovs@gmail.com.

Dagens ret inkl. salat, burger, fritter, kyllingesandwich, toast, slikposer, snacks, kaffe, te, øl, sodavand, vin m.m.

Det er både muligt at hente ovennævnte som take-away samt at sidde og spise i klubhuset.

For bestilling af take-away eller forespørgsler på arrangementer eller mad ud af huset

Tlf. 4283 4226 - lindskovs@gmail.com eller på facebook: https://www.facebook.com/Orangeriet3400